Jak fungují virtuální sídla společnosti

      Pro začínající podnikatele může být finančně velmi náročné mít vlastní kancelář. Pokud pracujete jen sami na sebe, tak můžete často podnikat z domova. Ale když máte první zaměstnance, chcete pro ně pochopitelně kancelář. Málokdo si v prvních měsících (nebo i letech) podnikání může dovolit koupit kancelářské prostory. Pro podnikání je potřeba do začátku hodně kapitálu i na důležitější věci, než je hypotéka na kanceláře. Proto se pro mnoho firem zdá neschůdnější cesta nájmu. Ani ten ale není levný, a navíc ho platíte do nekonečna. Nájem může být dobré krátkodobé řešení, ale z pohledu několika let se malým firmám většinou nevyplatí.

      schůze v kanceláři

      Mnohem výhodnější tedy může být virtuální sídlo společnosti. To můžete bez problému sehnat už od několika stovek korun měsíčně, což váš rozpočet nijak nezatíží. Vyhnete se tak drahým nájmům a zbytečným poplatkům.

      A jak to vlastně funguje? Po podepsání smlouvy si budete moci jako sídlo firmy do obchodního rejstříku uvést perspektivní adresu v Praze nebo jiném větším městě. Adresu si můžete vybrat ze široké nabídky podle svých preferencí. Na tuto adresu vám bude chodit pošta, kterou vám místní zaměstnanci přepošlou na vámi určenou adresu. V případě zájmu vám ji mohou i naskenovat a poslat na email nebo vás jen informovat o jejím přijetí.

      elektronická pošta

      Pokud budete kancelář nebo zasedací místnost přece jen občas potřebovat, tak není problém si ji pronajmout krátkodobě. Nemusíte tak zbytečně platit prostory, které potřebujete jen na určitá jednání a důležité schůzky. Kromě těchto služeb můžete využít i „call answering“. Jedná se o službu, kdy vyškolený telefonní operátor bude přijímat vaše hovory v čase, kdy vy máte jednání a podobně. Tento specialista se postará, aby žádný z důležitých hovorů nebyl bez odpovědi. Bude se hlásit jako váš asistent či recepční, takže vaše firma bude působit profesionálně.